Direktlänk till inlägg 26 mars 2020

Fyyy Faan!!

Av Emma Angelbäck - 26 mars 2020 23:02

Uch asså!! Jag var törstig och skulle gå till uterummet för att ta ett glas med vatten från dunken. (Vi hemtam vatten i dunk för att vi har järn i vårt vatten, vi har egen brunn. Inget farligt men kommunalt smakar bättre)
I alla fall så hällde jag upp ett stort glas vatten och börjar dricka. Då känner jag hur jag sväljer något, tänkte förts att det var is eftersom det kan frysa på kvällarna men kollar ändå i glaset för att det ser ut att vara något mer i vattnet. Då jävlar är det en spindel som rör sig i MITT vatten!! Uchhhh en spindel i mitt VATTEN och en dom jag precis svalt som är någonstans i mig..läskigt:/

Jag fick panik och började ställa alla dumma frågor jag kom på till min familj i ren panik.
*Lever spindeln i min mage?
*Eller är den död?
*kan spindeln klättra upp ur min hals?
Ect....
Dem tyckte så klart jag var ur fånig men men jag dramatisk som jag är tyckte att det var skit läskigt och framförallt obehagligt att tänka att jag svalt en levande spindel. Jag kommer då inte dricka vatten på ett tag haha.
Ville dela med mig av denna intressanta händelse, ta hand om er nu och jag hoppas ingen av er behöver vara med om detta konstiga. Kram vi ses //Emma<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Angelbäck - Onsdag 7 feb 14:52

Jag ärkestift nu i en period då allt står väldigt stilla, jag kan inte riktigt ta mig fram samtidigt som jag fasar över att gå bakåt. Det är som att det tar emot när det går bra för ju bättre allt blir desto värre blir fallet om jag får bakslag och d...

Av Emma Angelbäck - 18 december 2023 11:29


Hej hopp, jag vet inte riktigt varför det blir såhär eller jo iof så har jag Adhd så jag får för mig saker som sen rinner av när intresset försvinner. Jag får så ofta massa idéer som det i slutändan aldrig blir nåt av eller en massa påbörjade projekt...

Av Emma Angelbäck - 3 februari 2023 05:41


We just arrived to Ethiopia and I still have my water from Sweden and that?s nice. I?m very excited and looking forward to experiencing everything. Everything is going well and I?m gladly enjoying this trip. Well it?s a little bit sad that I can?t se...

Av Emma Angelbäck - 31 oktober 2022 23:18

Jag känner mig bra eller i alla fall på gång till att må bra. Jag har extrema känslor men det är inte av tomhet, ångest eller nedstämdhet/sorg. Jag har senaste tiden börjat känna glädje och känner mig mer pigg, orienterad och ja hur nu detta ska besk...

Av Emma Angelbäck - 24 oktober 2021 22:21

Nu under vecka 42 så har jag påbörjat min första praktikperiod för åk.2 i gymnasiet och jag är på ett gruppboende inom IF (individ och familjeomsorg). Har praktik till och med v.46. Jag trivs jätte bra på min praktikplats både med dem som bor där och...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards