Alla inlägg under juli 2020

Av Emma Angelbäck - 9 juli 2020 12:49

Det är som hänt på sistone är att jag har gått ut grundskolan och åk.9 och har just nu sommarlov för att senare i höst börja gymnasiet. Jag har sökt in programmet vård och omsorg i Kungsbacka okej jag är både taggad men också lite nervös.

Självklart har ju bakat och lagat en massor med mat, jag har bland annat testa att göra havregrynsgröt med banan i vilket var riktigt gott och nu idag håller jag till och med på att testa ha i rivna morötter ser inte jätte gott ut men jag får hoppas att det smakar gott iallafall.
Jag har även testa göra brownies med chokladbitar i och det var riktigt gott dock glömde jag att hälla i smöret men det blev riktigt bra ändå kanske till och med ännu bättre än om jag hade följt receptet.

Jag har varit en del med kompisar nu under lovet och inte bara med familj och släkt inte för det skulle gjort så mycket för dem är underbara hela högen hihihi;D

Funderade länge på om jag skulle be någon rätta stavning ect på denna text eftersom jag har lite problem på grund av min dyslexi när jag skriver längre texter men tänkte därefter att då blir det ju inte lika personligt.
Nu ska jag sluta skriva och gå tillbaka till gröten så att den inte blir mer en lite bränd.

Puss och kram på er och ta hand om er och varandra så ska jag uppdatera när/om något nytt spännande inträffar//Emma <3 xoxo

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards