Alla inlägg under september 2021

Av Emma Angelbäck - 10 september 2021 20:01

Provsvaret var negativt alltså ingen Corona men jag var hemma hela veckan från skolan för säkerhets skull :)

Av Emma Angelbäck - 8 september 2021 13:08

Nu har jag tagit tre doser av Gardasil vaccinet, mot livmoderhalscancer och det känns riktigt skönt. Första dosen minns jag att jag hade väldigt ont i armen. Andra dosen hade jag ont iarmen och lite feber. Vid tredje dosen hade jag ont i armen och väldigt hög feber men blev bra igen efter två dygn pluss två dagars återhämtning efter det.

Jag har även fått båda doserna av covid-19 vaccinet. Första dosen kände jag inget när jag fick den men hade lite ont i min arm senare på kvällen och dagen efter med men det var uthärdligt och inget mot Gardasil. Andra dosen kände jag inte heller av något under tiden men fick väldigt ont i armen och vaknade under natten med feber och lätta förkylning ös symtom. Så nu har jag bokat tid för att Corona testa mig men jag tror inte det är nåt men testar mig för säkerhets skull, får tänka lite på sina medmänniskor. Återkommer när jag fått svaret för jag tror ni blir lite nyfikna nu.
Puss & Kram på er//Emma <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2021 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards