Alla inlägg under mars 2021

Av Emma Angelbäck - 27 mars 2021 22:20

Först vill jag bara säga att jag tänkte börja skriva här igen efter månaders uppehåll. Det råkade bara bli så utan att jag tänkte på det.

För att sammanfatta allt så går jag i åk.1 på gymnasiet, vård och omsorg och har fått ett fantastiskt kompisgäng. Det går väl helt okej med pluggandet men jag är just nu rätt omotiverad till att plugga. Jag har varit ute på praktik i en månad och det gick galant. Jag lärde mig extremt mycket som jag kan ta med mig senare i livet. Men nu är jag tillbaka i skolan, eller jag pluggar hemifrån för att vara exakt på grund av pandemin.

Jag har även hunnit fylla 17 vilket känns konstig med tanke på hur ?stora? och ?vuxna? jag upplevde mina kusiner då och nu är jag så ?gamal?. Och dem e nästan vuxna. JaJa nog om det.... Det var det bästa födelsedagsfirande hitils och jag var suöer nöjd med dagen. Vi firade den pp isen vid jsktstugan och det var så mysigt.

Jag har även komit på att jag inte kan avända emoji för dem visas bara som ett frågeteken. Vilket jag tycker känns jobbigt efterson jag gärna använder symboler för att tydligare ytrycka mig i text. Så det får jag ta och sluta med nu när jag skriver här.

Till sist vill jag pointera att det närmar sig påsk vilket även är min favorit högtid. Jag har pyntat vid jaktstugan, satt upp fjädrar och så. Jsg har även storslsgns planer för påsklovet.

Puss och Kram //Emma<3.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2021 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards