Alla inlägg under augusti 2020

Av Emma Angelbäck - 7 augusti 2020 01:45

Imorse när jag vaknade var mitt rum enda stort jävla kaos!!! I tisdags fick jag jag till på fredag på mig att ta itu med skiten.
?Sorterade i högar rena/smutsiga kläder.
?Plockade i skräp till papperskorgen och la pant i papperspåse.
Sen har jag även med blir att om i mitt rum då jag har sovit på ett kors och därför dröm drömmar flera nätter och har alltså inte sovit på ett bra tag.
?Börjat plocka lite här och var men inte färdigt ännu....

Har även tillbringat nästan hela dagen i tvättstugan för att sätta lite kläder åt mamma eftersom hon är så snäll och tvätta min vittvätt lite då och då. :))
Jag har även lagat mat och jag lagade potatismos och torsk och till de som inte åt det fiskpinnar (oxå torsk) och kokt potatis yeee :D
Sedan har det inte direkt hänt så mycket mer men vi hörs när mitt liv blivit lite mer intressant puss och kram ha det bäst //Emma <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards